دختر بندری

خراب کار

دختر بندری

خراب کار

مهاجرت به کانادا با خیال راحت


مهاجرت به کانادا با خیال راحت

همانطور که خودتان می‌دانید، ما ایرانی‌ها از طرف کشورهای مختلف جهان تحریم شده‌ایم و این موضوع باعث شده برای مهاجرت های تحصیلی، پرداخت‌های دلاری، دریافت اقامت‌ها و... با مشکلات زیادی روبرو شویم. به همین دلیل است که برای تحصیل در کانادا وجود یک شرکت مهاجرتی به پیش‌برد سریع‌تر کارها کمک خیلی زیادی می‌کند.

درواقع قدم دوم برای مهاجرت تحصیلی این است که یک شرکت مهاجرتی انتخاب کنید. این شرکت‌ها قرار است فعالیت‌هایی از جمله پذیرش شما در مراکز آموزشی، هماهنگی با سفارت کانادا و... را انجام بدهند. البته یادتان باشد که انتخاب یک شرکت معتبر در موفقیت‌آمیز بودن و نبودن مهاجرت شما تاثیر دارد. بنابراین قبل از انتخاب حسابی در مورد شرکت مورد نظر، تحقیق کنید.

مهاجرت به کانادا

در این بین اگر نظر ما را بخواهید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ شرکت رایا بین الملل بروید. این شرکت چندین سال است که در ایران اقدام به ارائه خدمات مهاجرت تحصیلی انواع کشورهای اروپایی و آمریکایی و حتی آسیایی کرده.

internationalraya.com

 

از سیر تا پیاز مهاجرت به کانادا

کانادا به عنوان یکی از بهترین کشورهای جهان برای مهاجرت شناخته شده است و هر سال تعداد زیادی از مردم برای مهاجرت به کانادا اقدام می‌کنند. از آنجایی که کانادا یکی از مهم‌ترین مقاصد مهاجرت بین ایرانیان است، آشنایی با روش‌های مهاجرتی و اخذ اقامت آن از بیش از پیش احساس می‌شود. در ادامه تلاش می کنیم مهم ترین روش های مهاجرت به کانادا را به شما معرفی کنیم.

 

روش های اصلی مهاجرت به کانادا:

مهاجرت کاری

اسپانسرشیپ خانواده

مهاجرت تحصیلی به کانادا

مهاجرت از طریق ازدواج

ویزای استارت ‌آپ

خود اشتغالی

 

از مهم ترین و محبوب ترین روش های مهاجرت به کانادا در بین ایرانیان مهاجرت کاری و مهاجرت تحصیلی است که در ادامه بیشتر با این روش ها آشنا خواهیم شد.

 

 

مهاجرت کاری به کانادا

دولت کانادا از حدود سال 2015 برای افزایش رشد اقتصادی و جذب نیروی کار ماهر سیستم جدیدی را به نام اکسپرس اینتری  (EXPRESS ENTRY) برای شهروندی و مهاجرت به کانادا معرفی کرد که از سه طریق کار می کند.

 

برنامه ی نیروی کار ماهر فدرال Federal Skilled Worker Program (FSWP)

برنامه نیروی کار ماهر اسکیلد تریدز The Federal Skilled Trades class (FSTP)

برنامه مهاجرت از طریق تجربه کار در کانادا The Canadian Experience Class (CEC)

کارفرمایان نقش مهمی در انتخاب مهاجران ایفا می‌کنند و قادر خواهند بود از طریق بانک کاریابی که اخیراً در کانادا گسترش یافته است، کاندیداهای مناسب موقعیت شغلی خود را بیابند.

 

برای اخذ اقامت دائم کانادا متقاضیان باید شرایط زیر را داشته باشند:

 

در طول 10 سال گذشته حداقل یک سال سابقه کار مستمر و تمام وقت یا معادل آن را در 24 موقعیت شغلی زیر داشته باشند

مدیر مهندسی، تحلیلگر مالی و سرمایه‌گذاری، زمین‌شناس و اقیانوس شناس، مهندس شهری، مهندس مکانیک، مهندس شیمی، مهندس معدن، مهندس زمین‌شناسی، مهندس پتروشیمی، مهندس هوا و فضا، مهندس کامپیوتر (به استثنای مهندس و طراح نرم‌افزار)، نقشه‌بردار زمین، برنامه‌نویسان کامپیوتری و توسعه‌دهنده رسانه‌های تعاملی، تکنسین و مکانیک ابزار صنعتی، بازرسان بهداشت عمومی، محیط‌زیست، بهداشت و امنیت شغلی، متخصص شنوایی و گفتار درمانی، فیزیوتراپیست، کاردرمانگر، فن‌شناس آزمایشگاه پزشکی، تکنسین آزمایشگاه پزشکی و دستیار آسیب‌شناس، تنفس درمانگر، اپراتور اتاق عمل و تکنسین قلبی ریوی، تکنسین پرتونگاری پزشکی، سونوگراف، تکنسین کاردیوگرافی (قلب) و تکنسین تشخیصی الکتروفیزیولوژیک

در مهارت‌های گفتاری و شنیداری آزمون آیلتس نمره 5، در مهارت‌ خواندن نمره 3.5 و در مهارت نوشتن نمره 4 را کسب کنند.

از طرف یک کارفرما در کانادا پیشنهاد کار تمام وقت دریافت کرده و شایستگی عهده‌دار شدن آن سمت را داشته باشند.

در موسسه‌ای معتبر در کانادا مدرک دکترای خود را کسب کرده و یا حداقل دو سال از آغاز دکتری آن‌ها گذشته باشد.

 

 

مهاجرت تحصیلی به کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل یکی از روش های متداول اخذ اقامت کانادا است که هر ساله افراد بسیاری از طریق آن اقدام می‌کنند. برای اخذ ویزای دانشجویی، متقاضیان باید تمکن مالی خود را برای تامین هزینه‌های زندگی و تحصیل اثبات کرده و یا بورسیه‌های دانشجویی دریافت کرده باشند. قوانین مهاجرتی این کشور به دانشجویان اجازه می‌دهد تا به کمک امتیاز حاصل از تحصیل در کانادا، مراحل اخذ اقامت دائم را راحت‌تر طی کنند. فارغ‌التحصیلان می‌توانند برای موقعیت‌های شغلی مورد نظر خود درخواست داده و پرای دریافت ویزا اقدام کنند. پس از گذشت دو سال نیز می‌توانند برای اخذ اقامت دائم اقدام کنند.

 

 

اگر به دنبال آشنایی با روش های دیگر مهاجرت به کانادا هستید یا قصد مهاجرت به این کشور را دارید حتما از سایت شرکت رایابین الملل بازدید کنید و از مشاوران این شرکت برای آشنایی با راحت ترین روش مهاجرت با توجه به شرایط خودتان کمک بخواهید.

رایا بین الملل مهاجرت تحصیلی هوشمند

کاربرگ دوم دبستان


کاربرگ دوم دبستان

کاربرگ یا پیک ادینه  از تکالیف نسل جدید هستند که با برنامه ریزی و به صورت کاملا هدفمند توسط معلمین طراحی می شوند و در حال حاضر جایگاه ویژه‌ای بین محصولات کمک آموزشی دارند.

به بیانی دیگر کاربرگ ها مجموعه ای از نمونه سوالات و تمرین هایی هستند که با هدف مرور و یادگیری بیشتر مطالبی که دانش آموزان در طول یک هفته‌ی آموزشی فرا می گیرند، عرضه می شوند. مطالبی که در پایه دوم دبستان ارائه می شوند نسبت به محتوای سال اول دبستان از پیچیدگی بیشتری برخوردارند، لذا دانش آموزان به تکرار و تمرین بیشتری نیاز دارند که این امر از طریق به کارگیری کاربرگ یا پیک آدینه صورت می پذیرد. در ادامه قصد داریم به بررسی اهمیت و کاربرد های کاربرگ دوم دبستان با جزئیات بیشتر به بپردازیم.

 

اهمیت استفاده از کاربرگ دوم دبستان

بسیاری از دانش آموزان برای فهم عمیق تر مطالب نیاز به تکرار و تمرین بیشتری دارند و فرایند یادگیری در آنها از طریق حل تمرین و پرسش و پاسخ تکمیل می شود. از طرفی دانش آموزان از انجام تکالیف سنگین و تکراری که هیچ نتیجه‌ای تاثیرگذاری برای آنها ندارد، شانه خالی می کنند. کاربرگ ها به گونه ای طراحی می شوند که مهارت های دیداری، شنیداری، خواندن و نوشتن را در دانش آموزان با بهره‌گیری از تمرین های متعدد و حساب شده بهبود می بخشند.

کاربرگ دوم دبستان نشانه با درنظر گرفتن نیازهای آموزشی کلاس دومی ها و رعایت استانداردهای آموزشی همراه با ساختار متفاوتی که دارد به عنوان یک تکلیف موثر و خلاقانه در کلاس‌های درس استفاده می شود. و به دلیل جذابیت بصری، محتوای طبقه بندی شده، تمرین های مفهومی  مورد استقبال دانش آموزان قرار می گیرد. بنابراین می توان گفت که کاربرگ دوم دبستان از جمله موثرترین و کارآمد ترین ابزارهای کمک آموزشی می باشد که یادگیری را برای دانش آموزان دوم دبستان آسان و لذت بخش کرده است.

a3_pp3l.jpg

 

به طور کلی اهمیت استفاده از کاربرگ را می توان در مجموعه کاربردها، فواید و اثرات مثبت و سازنده‌ای  که بر روی فرایند یادگیری دانش آموزان دارد، خلاصه نمود. از جمله کاربردهای کاربرگ می توان موارد زیر را نام برد:ا

  •  کاربرگ را می توان به عنوان یک تکلیف متفاوت و خلاقانه جایگزین تکلیف های تکراری و سنتی نمود.
  • حل کاربرگ یک روش فوق العاده موثر برای جمع بندی و دوره‌ی مطالب درسی پایه دوم دبستان می باشد.
  • از کاربرگ ها می توان به عنوان آزمون عملکردی هفتگی و یا ماهانه بهره‌مند شد.
  • مجموعه کاربرگ هایی که به صورت هفتگی ارائه می شوند یک ابزار مناسب برای دریافت بازخورد از میزان یادگیری دانش آموزان می باشد.
  • کاربرگ یک تمرین فوق العاده برای مشارکت و فعالیت دانش آموزان در کلاس درس می باشد.

 

با توجه به سطح کلاس و نوع نیازمندی های دانش آموزان کاربرگ ها کاربردهای متفاوتی خواهند داشت اما به طور کلی در مقطع دوم دبستان تمامی موارد فوق کاربرد داشته و کارا خواهد بود.

 

فواید کاربرگ دوم دبستان

 

برای دریافت نتایج مثبت و بهره‌مندی از فواید کاربرگ باید توجه داشت که کاربرگ های مورد استفاده شده در فرایند آموزش و یادگیری دانش آموزان باید دارای حداقل ویژگی های درنظر گرفته شده برای یک کاربرگ مناسب باشند. سوالات و تمرین ها بر اساس معیارها و استانداردهای آموزشی تعریف شده باشند، کاربرگ از نظر بصری برای دانش آموزان جذابیت داشته باشد و بخشی از کاربرگ به آموزش مهارت‌های زندگی و اجتماعی اختصاص داده شود و در کل علاوه بر آموزش جنبه‌ی سرگرمی نیز داشته باشد.

از جمله فواید کاربرگ می توان موارد زیر را نام برد:

 

  • حل تمرین کاربرگ های هفتگی باعث تثبیت مفاهیم و یادگیری عمیق مطالب می شود.
  • یک متد آموزشی موثر برای شناسایی نقاط قوت و ضعف دانش آموزان و برطرف کردن اشکالات درسی دانش آموزان.
  • آشنایی دانش آموزان با نمونه سوالات بیشتر
  • استمرار در حل تمرین و تمرکز بر مباحث مهم آموزشی
  • افزایش علاقه مندی دانش آموزان به یادگیری و انجام تکالیف
  • مدیریت بهینه‌ی زمان برای جمع بندی و دوره‌ی محتوای کتاب
  • مدیریت موثر مشارکت و حضور فعال دانش آموزان در کلاس

 

کاربرگ دوم دبستان از جمله ابزارهای مهم کمک آموزشی هستند که با بهره‌گیری صحیح از آنها می توان فرایند یادگیری دانش آموزان را به صورت موثر و مستمر بهبود بخشید و مسیر یادگیری را برای آنها هموار ساخت.

 

 

 

 

 

 

 

6 دلیل داغ بودن بدنه یخچال و راه های برطرف کردن عیب


نمایندگی قطعات یخچال ال جی – اگر به بدنه و پشت یخچال دست زده باشید متوجه گرمای آن شده اید. این پدیده تا حد زیادی امری طبیعی است. اما گاهی این گرما خیلی بیش لز حد معمول است. تا جایی که به داغی می رسد و مایه نگرانی می شود.

چاره چیست؟ مشکل از کجاست ؟ برای پیشگیری از داغی بیش از حد یخچال چه باید کرد؟

با ما همراه باشید.

انباشته کردن بیش از حد داخل یخچال

سیستم عملکرد تمام یخچال ها تقریبا به یک گونه است. گرمای هوا و مواد داخل یخچال را می گیرند و به ما هوای سرد تحویل می دهند.

اگر داخل یخچال را از مواد غذایی انباشته کنید عملا دارید کندانسور را وادار می کنید برای سرد کردن این مواد کار بیشتری انجام داده و داغ کند. این گرما از طریق لوله های مربوطه که در بدنه و پشت یخچال قرار دارند دفع می شود.

زیاد باز و بسته کردن در یخچال

باز و بسته کردن بیش از حد در یخچال هم مثل همان پر کردن یخچال است. وقتی یخچال زیاد و برای طولانی مدت باز می شود هوای سرد آن به بیرون منتقل شده و هوای سرد جایگزین آن می شود. باز هم روز از نو و روزی از نو.

کندانسور و کار زیاد و از طرف دیگر داغ کردن یخچال.

بسته بودن محیط اطراف یخچال

یخچال باید از پشت و از طرفین فضای کافی برای تهویه داشته باشد. این فضای کافی برای این است که گرمای کندانسور و لوله های آن تهویه شود.

در  یخچال های قدیمی ، گرما بیشتر از پشت و در یخچال های جدید بیشتر از طرفین تهویه می شود. این موضوع را به خوبی در نظر داشته باشید.

غذای داغ داخل یخچال ممنوع

قرار دادن غذای داغ در داخل یخچال و فریزر آن علاوه بر آن که برای سلامتی مضر است زحمت کندانسور را برای خنک کردن محتویات داخل یخچال بسیار زیاد می کند.

https://chu-reyes.blogbright.net/8-nkhth-dr-mwrd-hfzt-z-ykhchl-w-twl-mr-an

کار بیشتر مساوی است با داغ کردن بیشتر.

در واقع گرمایی که از بدنه یخچال خارج می شود همان گرمایی است که از هوا و اجسام داخل یخچال گرفته شده و به بیرون ارسال می شود.

پس به احترام سلامتی خود و یخچال خود از قرار دادن مواد و ظروف داغ در یخچال خودداری نمایید.

نمایندگی قطعات یخچال ال جی

کثیفی کندانسور یخچال

در یخچال هایی که سالیان سال کار کرده اند معمولا یک لایه ضخیم گرد غبار روی کندانسور آن ایجاد می شود . این لایه مانع خنک شدن صحیح کندانسور می شود.

تمیز کردن این لایه می تواند کمک زیادی برای جلوگیری از داغی بیش از حد کندانسور شود.

خرابی فن خنک کننده

اگر همه موارد فوق را بررسی کردید و به نتیجه نرسیدید وقت آن است که نگاهی به فن خنک کننده بیندازید. توصیه می کنیم اگر مهارت فنی لازم را ندارید از یک تعمیرکار ماهر کمک بگیرید.  

منبع :  hamilg.com

پهنای باند ورودی و خروجی در دستگاه های NVR هایک ویژن چگونه است؟


پهنای باند ورودی و خروجی در دستگاه های NVR هایک ویژن چگونه است؟

پهنای باند یا بیت ریت ، یکی از مهمترین مواردیه که در سیستم های مدار بسته تحت شبکه و علی الخصوص در دستگاه NVR باید بهش توجه بشه . در یک تعریف ساده ، پهنای باند ، عرض باندیه که وظیفه ارسال یا دریافت تصاویر دوربین مداربسته  را در سیستم تحت شبکه بر عهده داره و واحد پهنای باند ، مگا بیت بر ثانیه – Mbps هست . دوربین های تحت شبکه هایک ویژن بر اساس کیفیت تصویرشون می تونن پهنای باند های مختلفی داشته باشن از این رو ، قبل از انتخاب دوربین و دستگاه NVR باید به پهنای باند اونها توجه داشته باشیم.

 

پهنای باند ورودی و خروجی در دستگاه های NVR  هایک ویژن چگونه است؟

دستگاه NVR هایک ویژن مانند هر دستگاه تحت شبکه ی دیگری ، پهنای باند ورودی و خروجی مشخصی داره که در برگه مشخصات فنی اون درج شده ، اما بیاین با هم ببینیم که  پهنای باند ورودی و خروجی دستگاه NVR هایک ویژن چه حقیقتی رو بیان می کنه . شهرنت

به مجموع پهنای باند تمامی دوربین هایی که به دستگاه وصل می شن ، اصطلاحا پهنای باند ورودی گفته میشه . بطور مثال اگر پهنای باند یک NVR شانزده کاناله ، 100 مگابیت بر ثانیه باشه ، می شه 16 دوربین تحت شبکه رو به شرطی بهش وصل کرد که پهنای باند جمع 16 دوربین ، از 100 مگا بیت بر ثانیه بیشتر نباشه .
در صورتی که پهنای باند ورودی NVR ،  رو رعایت نکنیم، تصویر دوربین ها دچار تاخیر خواهند شد یا اینکه تصاویر دوربین های مختلف دچار قطعی و وصلی مکرر می شن از این رو توصیه میشه که پهنای باند دوربین ها به گونه ای تنظیم بشه ، که مجموع پهنای باند دوربین ها از پهنای باند ورودی دستگاه NVR کمتر باشد .

بیشتر بخوانید:          پکیج دوربین مداربسته

در سوی دیگر ، پهنای باند خروجی دستگاه NVR رو داریم که نشان دهنده مجموع پهنای باند تمامی کلاینت هایی هست که به دستگاه متصل میشن و تصاویر رو از بستر شبکه مشاهده می کنن . پهنای باند خروجی برای مشاهده تصاویر در شبکه داخلی و یا انتقال تصویر دوربین ها در بستر اینترنت مورد استفاده قرار می گیره .

 

نمایش تکنولوژی مبتنی بر هوش مصنوعی ( AI ) هایک ویژن


نمایش تکنولوژی مبتنی بر هوش مصنوعی ( AI ) هایک ویژن

شرکت هایک ویژن به عنوان بزرگترین کمپانی دوربین مدار بسته دنیا ، آخرین تجهیزات و تکنولوژی های خود درحوزه نظارت تصویری و تجهیزات مبتنی بر هوش مصنوعی ( AI ) را در بزرگترین نمایشگاه امنیتی خاورمیانهیعنی اینترسک ( Intersec 2019 ) در دبی امارات متحده عربی به نمایش بازدید کنندگان گذاشت .

بینسون ژو (Binson Xu ) مدیر منطقه خاور میانه  هایک ویژن  در این زمینه گفت: نمایشگاه اینترسک به عنوانبزرگترین و معتبرترین نمایشگاه امنیتی در خاورمیانه و شمال آفریقا هر ساله فضایی را فراهم می کند تا تولیدکنندگان جدید ترین محصولات و تکنولوژی های خود را برای مشتریان و شرکایشان به نمایش بگذارند و ما درهایک ویژن دهمین سال حضور خود در این رویداد بزرگ بین المللی را به عنوان یک نقطه عطف برای اینتولید کننده برتر محصولات مدار بسته دنیا جشن گرفتیم.

 

نمایش تکنولوژی مبتنی بر هوش مصنوعی ( AI ) هایک ویژن

بازدید کنندگان در غرفه هایک ویژن با جدید ترین محصولات و راهکارهای هایک ویژن در حوزه ها و صنایع مختلفآشنا می شوند همچنین می توانند جدید ترین تکنولوژی های مبتنی بر هوش مصنوعی را در غالب محصولات مامشاهده نمایند .

تجربه جدید AI

راهکار مدار بسته صنعی مبتنی بر هوش مصنوعی در حوزه های مختلف می تواند نیاز های مشتریان را به نحومطلوب پوشش دهد. به عنوان مثال در راهکار مدار بسته ویژه خرده صنایع خرده فروشی ، کارفرمایان می توانندبا استفاده از تجهیزاتی مانند دوربین های هوشمند ، سیستم های مدیریت تصویر و نرم افزار هایی مانند HikCentralهایک ویژن ، اطلاعات مفیدی از وضعیت کسب و کار خود کسب کرده و جهت رشد و پیشرفت بیشتر تصمیماتمناسبی اتخاذ کنند.

نمایش راهکار های مختلف از جمله راه حل هوشمند مدیریت و کنترل ترافیک ( ITS ) ، قابلیت پلاک خوان ،کنترل هوشمند پارکینگ و … هایک ویژن برای بازدید کنندگان از دیگر برنامه ها درغرفه هایک ویژن بود. علاوه بر آنسیستم کنترل تردد هایک ویژن با قابلیت تشخیص چهره ، دوربین های مخصوص شمارش افراد ، محصولات هوشمندتوربو اچ دی مبتنی بر AI سری Turbo HD 5.0 ، تجهیزات سری Easy IP 4.0 ، محصولات سری AcuSense و ColorVuو بسیاری دیگر در غرفه امسال هایک ویژن به نمایش عموم گذاشته شد .

شرکای هایک ویژن در زمینه یکپارچه سازی تکنولوژی شامل شرکت های AxxonSoft ، Ela-soft ، Milestone Systems، Nedap ، Seagate ، Western Digital و بسیاری دیگر نیز در نمایشگاه امسال در غرفه و در کنار هایک ویژن حضورفعال داشتند .همچنین بازدید کنندگان طیف وسیعی از راهکار های نوآورانه و محصولات جدید هایک ویژن مانند محصولات خانههوشمند تحت برند EZVIZ ، تجهیزات اتوماسیون صنعتی (Hik Robotics ) خودرو های برقی ، تجهیزات ذخیره سازیهوشمند اطلاعات و تصویر و … را از نزدیک مشاهده کردند .

هوش مصنوعی در سیستم های امنیتی هایک ویژن

فن آوری های قدرتمندی مبتنی بر هوش مصنوعی در کشور ها اخیراً توسعه یافته اند تا سطح کاملاً جدیدی از امنیت و ارامش را در جهان ارائه دهند. مانند شرکت غول پیکر Hikvision در کشور چین که از فناوری جدید Deep Learning استفاده می کند و با توجه به همین فناوری ، تکنولوژی هایی از جمله سیستم های تشخیص چهره و… را در تجهیزات تولیدی خود جای میدهد.

 

روش های زیادی برای استفاده از تشخیص چهره هایک ویژن برای ایمن نگه داشتن مردم ، تقویت فعالیت های تجاری و همچنین بهبود زندگی روزمره ما با خدمات بهینه وجود دارد. در اینجا نگاهی به چگونگی عملکرد سیستم های تشخیص چهره و چگونگی استفاده از آن در  دوربین مدار بسته  برای ایمن تر کردن جهان در هر زمان که لازم باشد ، می پردازیم:

حتی هایک ویژن مفتخر است با ارائه طیف وسیعی از محصولات با الگوریتم های AI) AI مخفف کلمه Artificial intelligence به معنی هوش مصنوعی است)، راه حل های تشخیص چهره را به استرالیا معرفی کند. و اما به سراغ چکونگی کارکرد سیستم های شناسایی چهره در هایک ویژن  می رویم .

محل هایی که اکنون از سیستم تشخیص چهره  استفاده می کنند، اصطلاحا با یک کتابخانه هویت رو به رو هستند. هنگامی که چهره یک شخص در لیست سیاه یا سفید کتابخانه شخصی شما ذخیره شود ، می توان دستور اجازه ورود یا عدم ورود آن را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین دوربین‌ مدار بسته