دختر بندری

خراب کار

دختر بندری

خراب کار

نقش زیبایی و کارایی بالا با حفاظ نرده آهنی فرفورژه


نقش زیبایی و کارایی بالا با حفاظ نرده آهنی فرفورژه

نقش و کاربرد پله حفاظ پله در خانه ها مسکونی پلکان در گذشته های دور تاکنون وجود داشته است با این تفاوت که در گذشته از پله حفاظ پله تنها به شکل فلزی یا آهنی و فقط در راستای حفظ ایمنی جانی خود و اعضای خانواده خویش مورد استفاده قرار می گرفت. امروزه نیز این اصل رعایت شده است و ایمنی در رأس کار نصب پلکان قرار دارد با این تفاوت که در ساخت و طراحی حفاظ نرده امروزه تنها به عنوان یک حفاظ آهنی برای سلامت جانی انسان ها نگاه نمی کنند و طراحی های فوق العاده بی نظیری از نرده های راه پله به جهت زیباسازی نمای داخلی خانه ها و دیزاینی متفاوت و چشمنواز را نیز در اولویت قرار داده اند. به همین جهت است که طراحان صنعتی امروزه رو به تولید و طراحی پلکان پیچی به شکل ها و در قالب جنس های متفاوتی از جمله: پله حفاظ پله فلزی، چوبی، شیشه ای، سنگی، استیل، آلومینیومی و ,روی آورده اند که نمونه های فوق العاده شیک و بی نظیری را از این نرده ها امروزه می توان در خانه های لوکس و مجلل به نظاره نشست که هر کدام از آن ها موجب خیرگی و شگفتی افرادی می شود که برای بار نخست پا به این خانه ها نهاده اند .

نصب حفاظ نرده پنجره آهنی فرفورژه و ساده چگونه است؟

شما باید بتوانید نوع های جوش های آلومنیومی، آرگونی و همچنین کربن دی اکسید را در این زمینه شناسایی کنید چرا که این جوش ها برای نصب حفاظ پنجره آهنی مورد استفاده قرار می گیرند. ممکن است که جوش هایی که در این بخش انجام می شوند با جوش های ناجور زشت دیده شود. این نوع جوشکاری ها مهارت های بسیاری را می طلبد.

نوع های حفاظ نرده پنجره آهنی فرفورژه و ساده

ساخت این نوع حفاظ ها از خدماتی است که توسط افراد حرفه ای در این زمینه انجام می شود. شما میتوانید خرید حفاظ نرده پنجره آهنی فرفورژه و ساده را نیز به صورت آنلاین انجام دهید. نوع های مختلفی از این حفاظ ها وجود دارد که شما میتوانید از آن ها استفاده کنید. حفاظ نرده پنجره آهنی فرفورژه و ساده شامل نوع های زیر است:

حفاظ نرده پنجره آهنی فرفورژه و ساده آکاردئونی

علت این نوع نامگذاری این است که این نوع حفاظ ها شبیه به آکاردئون هستند. حفاظ پنجره آهنی از نوع آکاردئونی در واقع از نوع تاشو است که یک طرف آن زمان بسته شدن کاملا جمع خواهد شد. شما میتوانید توسط این نوع حفاظ ها، قسمت وسیعی از پنجره را تحت پوشش قرار دهید. قطعات این سازه ها باید به شکلی هنرمندانه به هم متصل شوند. دقت داشته باشید که برای استفاده از حفاظ آکاردئونی همچنین باید از دو قفل استفاده کنید تا امنیت را ایجاد کنید.

منظور از قیمت حفاظ آهنی ساختمان و شرکت ها چیست؟

آیا میدانید که یکی از بهترین راه هایی که شما توسط آن می توانید خانه و ساختمان خود را محفوظ کنید استفاده از قیمت حفاظ آهنی ساختمان و شرکت ها است؟ این نوع حفاظ ها معمولا به شما کمک خواهند کرد که به آسانی هرآنچه را که نیاز است برای حفظ امنیت ساختمان خود ایجاد کنید. معمولا اینطور گفته می شود که امروزه نوع های مختلفی از حفاظ ها به بازار عرضه شده است که قیمت حفاظ آهنی ساختمان و شرکت ها تنها یک مدل از آن هاست. میشه گفت همچنان هم امنیت این نوع حفاظ ها نسبت به سایرین بسیار بیشتر است.

قیمت حفاظ آهنی ساختمان و شرکت ها چیست؟

زمانی که می گوییم قیمت حفاظ آهنی ساختمان و شرکت ها در واقع منظور این است که این نوع حفاظ ها از جنس آهن هستند. به همین دلیل هم اغلب به آن ها قیمت حفاظ آهنی ساختمان و شرکت ها گفته می شود اما حفاظ دیوار و حفاظ پنجره نیز از جمله دیگر اسم هایی است که به قیمت حفاظ آهنی ساختمان و شرکت ها نسبت می دهند. شاید تصور شما از این نوع حفاظ ها این است که یک تکه آهن که به یک شکل خاصی طراحی شده است روی دیوار و یا پنجره خانه شما قرار خواهد گرفت اما اینطور نیست و در واقع زمانی که شما از این حفاظ ها استفاده می کنید می توانید آن ها را با اشکال مشخصی برای استفاده انتخاب کنید که زیبایی نمای ساختمان شما را نیز حفظ خواهند کرد. در این بخش می خواهیم شما را با نوع های قیمت حفاظ آهنی ساختمان و شرکت ها آشنا کنیم.

برای مشاوره با کارشناسان حفاظ سازه در تماس باشید

 

منبع : خبرگزاری آفتاب

 

 

http://onlineklubben.dk/site/activity/p/440102/

https://www.illustratedfaith.com/activity-stream/p/967745/

https://ello.co/haddikhan3341/post/kvjy33esonx-xdvdjwyxtg

https://vvfit.com/activity/p/1254409/

http://customerpolicedepartment.com/activity/p/767295/

https://www.aiuextension.org/activity/p/745260/

http://onlineklubben.dk/site/activity/p/440134/

https://edukite.org/activity/p/1519553/

http://geekgirlsnightout.com/membership/activity/p/3347398160276679300/

https://vk.com/wall531217510_33011

 

NVR چیست ؟


NVR چیست ؟

NVR  یا همان  Network Video Recorder در سیستم های  دوربین مداربسته  وظیفه ضبط و نمایش تصاویر دوربین را بر عهده دارد.
میتوان از NVR به عنوان سرور Server دوربین مداربسته در سیستم تحت شبکه یاد کرد با این تفاوت که کار این دستگاه بسیار ساده تر و کار کردن با آن به مراتب راحت تر از سرور می باشد .

معمولا NVR به دوشکل یافت می شوند

  1. دستگاه هایی که  در قسمت ورددی پورت Ethernet به تعداد کانال خود پورت دارند.
    2- دستگاه هایی که فقط یک پورت Ethernet برای ورودی تصاویر دارند ، که در این صورت در سیستم باید از سوپیچ شبکه استفاده کنید.
    عموما NVR به تعداد کانال های 4 – 8 – 16 – 32 در بازار یافت میشوند.
  2. https://justpaste.it/2rt75
  3. https://anotepad.com/notes/8nbk625d
  4. https://seocamp.siterubix.com/%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%87-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d8%9f/
  5. http://onlineklubben.dk/site/activity/p/404427/

 

کلاس طراحی لباس – دوره طراحی لباس


کلاس طراحی لباس – دوره طراحی لباس

 

در واقع مرحله مهم و اصلی کار از اینجا شروع می شود. در مورد آنچه که می خواهید ایجاد کنید دقیق فکر کنید. طرح اصلی لباس خود را مشخص کنید و آن را با جزئیات کامل نشان دهید؛ برای مثال اگر لباسی را طراحی می کنید طرح ها، چین، گره، پاپیون، قوس ها و غیره را باید طوری به الگو اضافه کنید تا یک طرح زیبا و خاص به وجود آورید. روی عناصر منحصر به فرد متمرکز شوید و جزئیات، لوازم جانبی و تزئینات مناسبی را روی الگو طراحی کنید تا بتوانید سبکی واضح و روشن را به نمایش بگذارید. اگر به ایده های تازه ای نیاز دارید و یا نمی دانید از کجا شروع کنید، می توانید از مجلات و یا سایت های مد، الهام بگیرید.

 

طراحی مد لباس

2. دوره طراحی لباس

لباس ها را پر رنگ و با جزئیات ترسیم کنید

لباس را جسورانه ترسیم کنید. از آنجا که هدف طراحی مد، نشان دادن ایده های طراحی شماست؛ هنگام رسم کردن لباس روی الگو از خطوط پر رنگ استفاده کنید. لباس را طوری طبیعی طراحی کنید که گویی روی الگو به طور واقعی آویزان شده است. باید در اطراف آرنج و کمر، در نزدیکی شانه ها، مچ پا و مچ دست چین و چروک وجود داشته باشد. هنگام کشیدن لباس روی الگو باید به این فکر کنید که یک لباس چگونه روی بدن یک فرد می ایستد و با ظرافت تمام آن را طراحی و در مدل خود پیاده کنید.

دوره طراحی لباس

 

کلاس طراحی لباس  به یاد داشته باشید پارچه ها با جنس های مختلف، به حالت های گوناگون روی بدن قرار می گیرند. اگر پارچه شما نازک و ابریشمی باشد، روی بدن می خوابد و سر می خورد و تقریبا حرکتی موج دار دارد و یا اگر پارچه مانند پارچه پشمی و یا کتان، ضخیم باشد؛ خشک و گوشه دار روی بدن می ایستد و شکل کمتری از بدن را نشان می دهد (مانند یک کت جین).

 

سعی کنید دوره طراحی لباس

کلاس طراحی لباس طرحستان  ابتدا بافت پارچه خود را مشخص کنید که لطیف، زبر، خشک و یا نرم است تا بتوانید بافت پارچه را به بهترین حالت روی مدل نمایش دهید، سپس جزئیاتی مانند پولک و دکمه را به طرح اضافه کنید تا تصویر مدل شما در طراحی لباس واقعی تر جلوه کند.

 

طراحی مد لباس

3. یادگیری رسم جزئیات در الگو

باید یاد بگیرید که دوره طراحی لباس

 کلاس طراحی لباس  چطور چین، چروک و پلیسه لباس را روی الگو بکشید. از خطوط مختلف استفاده کنید تا بتوانید چین و چروک لباس را واضح و روشن روی الگو نشان دهید. دانستن چگونگی رسم چین، چروک و پلیسه روی الگو به شما کمک می کند تا ساختار لباس را به بهترین نحو به تصویر بکشید. چین ها را می توان با استفاده از خطوط سست و موج دار رسم کرد. برای نشان دادن چین و چروک از الگوهای دایره ای نیز می توانید استفاده کنید و همچنین برای نشان دادن پلیسه یک لبه صاف رسم کنید.

 

طراحی مد لباس

4. نشان دادن طراحی لباس و تصاویر چاپی در طراحی مد لباس

الگوها و چاپ ها را نشان دهید. دوره طراحی لباس

کلاس طراحی لباس   اگر طراحی مد لباس شما شامل پارچه ای طرح دار و یا چاپ شده است، بسیار مهم است تا به طور دقیق نشان دهید که چطور این حالت روی مدل قرار می گیرد. با کشیدن طرح کلی لباس طرح داری مانند دامن و یا بلوز شروع کنید. آن را به بخش های مختلف و چهارخانه تقسیم کنید، حال بخش ها را یکی پس از دیگری با طرح پارچه پر کنید. به چگونگی تغییر چین و چروک و پلیسه در ظاهر یک الگو توجه کنید، چرا که ممکن است در نقاط خاصی انحنا و یا برشی نیاز داشته باشد تا طرح خوب و دقیق به نظر برسد. برای کشیدن طرحی خوب و حرفه ای و با جزئیات دقیق، زمان بگذارید تا مطمئن باشید، طرحتان در تمام خانه ها یکسان به نظر می رسد.

https://www.modes.com/es/

 

5. طرح خود را با استفاده از رنگ کردن و سایه زدن کامل کنید

کلاس طراحی لباس  در طراحی مد لباس نقاشی خود را با رنگ، جوهر و سایه زدن تکمیل و نهایی کنید. با استفاده از رنگ مشکی پر رنگ و یا رنگ های دیگر، روی خطوطی که می خواهید نگه دارید خط پر رنگ بکشید. در این مرحله از کار می توانید تمام خطوط بدن، علامت های اضافه و یا از خط بیرون زده را پاک کنید. سرانجام با استفاده از رنگ هایی که می خواهید در طرح شما وجود داشته باشد، با دقت درون لباس ها را پر کنید. می توانید لباس ها را با ماژیک، رنگ و یا جوهر رنگ آمیزی کنید. خلاقیت به خرج دهید و رنگ ها را با یکدیگر ترکیب کنید و دوره طراحی لباس

 از سایه های زیبا و متنوعی استفاده کنید تا بتوانید طرحی کامل و زیبا را به نمایش بگذارید. زمانی که روی بافت ها و سایه ها کار می کنید تصویری را که زیر چراغ های نورافکن “باند” ( راهرویی که مدل ها روی آن اجرا می کنند) به سمت شما در حال حرکت است را تصور کنید. چین های عمیق در پارچه با سایه های تیره تری نمایش داده می شوند. در جایی که پارچه با نور برخورد می کند، رنگ ها باید کلاس طراحی لباس  روشن تر به نظر برسند. اضافه کردن دوره طراحی لباس

  جزئیات و ویژگی های دیگری مانند مو، عینک آفتابی و آرایش و غیره، باعث می شوند مدل شما زنده به نظر برسد و ظاهر زیبا، جذاب و کاملی را داشته باشد.

 

قطع شدن تصویر تلویزیون و راه حل های امتحان شده


قطع شدن تصویر تلویزیون و راه حل های امتحان شده

به طور کلی قطع و وصل شدن تصویر در دو حالت دیده می شود: یا اینکه تصویر به طور کلی قطع شده و مجددا بعد از چند ثانیه وصل می شود و یا اینکه بخشی از تصویر به شدت تیره شده و تصویر آن قابل دیدن نیست. این موضوع امکان دارد به علت مشکل قطعاتی مثل بک لایت، مین برد، پاور و یا خود پنل اتفاق افتاده باشد. در هر صورت اگر تلویزیون شما همواره با این اشکالی روبرو شده است باید برای حل اشکال سریعتر دست به کار شده و اشکال را حل کنید. برای این کار می توانید از متخصصین نمایندگی سرویس تی وی کمک بخواهید. این نمایندگی یکی از بهترین و مجهزترین نمایندگی تلویزیون در تهران است که همه خدمات خود را همراه با ضمانت معتبر به مراجعین ارائه می کند. در ادامه با علل قطع و وصل شدن تلویزیون آشنا می شوید.

علل قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون

اشکالات مختلفی در سخت افزار تلویزیون امکان دارد باعث قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون شود. برای حل این اشکال باید قبل از هر چیز علل ایجاد این اشکال -با بررسی دقیق- شناسایی شود. در ادامه مهمترین عللی که امکان دارد باعث ایجاد این اشکالی در تلویزیون شوند را بررسی می کنیم. دقت کنید که تشخیص دلیل قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون تنها توسط متخصصین خبره انجام می شود. در این رابطه آن ها با کمک تجهیزات ویژه ای که در اختیار دارند، تلویزیون را بررسی می کنند. آن ها بعد از بررسی امکان دارد به یکی از علل زیر برسند:

مشکل بک لایت تلویزیون

مشکل لامپ های تصویر، یکی از رایج ترین علل قطع شدن تصویر در تلویزیون است. در تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی، وقتی که یک یا چند لامپ خراب شود و از کار بیفتد به تدریج تعداد لامپ های خراب بیشتر شده و با سوختن کامل سری لامپ، تصویر تلویزیون کاملا قطع می شود. این امر در تلویزیون هایی که دو سری لامپ دارند کمی متفاوت تر است. وقتی که یک سری از لامپ ها خراب شود، وقتی تلویزیون روشن می شود، سری خراب برای یک لحظه روشن شده و مجددا خاموش می شود. اگر اشکال تصویر از بک لایت باشد در این صورت با تعویض آن اشکال برطرف خواهد شد. می توانید برای تعویض قطعات با سرویس تی وی تماس بگیرید.

مشکل مین برد تلویزیون

مین برد یکی از قطعاتی است که با تصویر تلویزیون و قطعاتی که باعث نمایش تصویر می شوند ارتباط تنگاتنگی دارد. اختلال در این قطعه، تأثیر نامطلوبی بر تصویر دارد و امکان دارد یکی از علل قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون باشد. در شرایطی که مین برد مشکل داشته باشد حتی امکان دارد تلویزیون به صورت خودکار خاموش و روشن شود. برای تعمیر تلویزیون سامسونگ و سونی، ال جی و ... می توانید با سرویس تی وی تماس بگیرید.

مشکل در پنل تلویزیون

ضعیف شدن پنل و یا قطع اتصالات آن هم می تواند یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار بر قطع شدن تصویر باشد. اگرچه این موضوع امکان دارد به ندرت اتفاق بیفتد اما کار کردن بیش از حد تلویزیون، ضربه خوردن و ریختن مایعات روی تلویزیون می تواند باعث اختلال در عملکرد پنل شود. تشخیص مشکل پنل تنها توسط متخصصین صورت می گیرد. در صورت نیاز به خدمات تخصصی مرتبط با این بخش از تلویزیون می توانید با متخصصین ما در نمایندگی تلویزیون سامسونگ یا سونی و ال جی تماس بگیرید.

مشکل برد پاور

یکی از بخش هایی که در تلویزیون نقش مهمی ایفا می کند برد پاور است. این قطعه با تقسیم جریان الکتریکی بین قطعات مختلف، انرژی مورد نیاز را برای فعالیت آن ها تأمین می کند. چنانچه این قطعه خراب شده و یا اینکه ضعیف شده باشد، یکی از بخش هایی که تحت تأثیر قرار می گیرد، مربوط به تصویر است. در شرایط مشکل برد پاور معمولا یا تصویر به طور کلی قطع شده و یا اینکه به شدت تیره می شود.

حل اشکال قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون

برای حل این اشکال اول باید علت ایجاد آن مشخص شود. بعد از این موضوع می توان اقدام به حل قطع شدن تصویر در تلویزیون کرد. پس اگر ریشه اشکال برگرفته از مشکل بک لایت، مین برد، برد پاور و یا پنل باشد در این صورت با تعمیر یا تعویض این قطعات، اشکال برطرف می شود. حل اشکال قطع و وصل شدن تصویر تلویزیون تنها بعد از بررسی تلویزیون و بررسی آن توسط تعمیرکار های تعمیر تلویزیون صورت می گیرد. البته دقت کنید هریک از قطعاتی که مشکل داشته باشند امکان دارد آسیب آن ها در حدی باشد که امکان تعمیر نداشته باشند. در این صورت راه حل اشکال تنها با تعویض قطعات عملی می شود.

برای تعمیر تلویزیون در منزل با ما تماس بگیرید

اگر در طول روزهای اخیر شاهد ایجاد اشکال در عملکرد تلویزیون خود بوده اید اما به هر علت امکان جابجایی و تحویل آن به تعمیرگاه را ندارید می توانید از خدمات سرویس در محل تلویزیون کمک بگیرید. مزیت این سرویس عدم نیاز به جابجایی تلویزیون، کاهش هزینه های مشتری و صرفه جویی در زمان است. همینطور از این طریق شما می توانید بر همه فرآیندهای تعمیر نظاره گر باشید. برای استفاده از این سرویس باید با متخصصین ما در نمایندگی تلویزیون سونی یا ال جی و سامسونگ       تماس گرفته و درخواستی مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تلویزیون در محل سرویس تی وی https://servictv.ir را ثبت کنید.