دختر بندری

خراب کار

دختر بندری

خراب کار

نکات مهم در خصوص حذف مو با لیزر دایود و الکساندرایت


نکات مهم در خصوص حذف مو با لیزر دایود و الکساندرایت

در ایده آل ترین شرایط هم امکان بازگشت و رشد مجدد حدود 30-15 درصد از موهای لیزرشده وجود دارد. اصولا تجهیزات لیزر موهای زائد جزو آن گروه از خدمات زیبایی است که باید و نبایدهای زیادی درباره آن وجود دارد و حتی محدودیت ها یا ممنوعیت هایی هم برای آن در نظر گرفته شده است.

بیمارانی مانند افراد مبتلا به لوپوس که نور لیزر باعث تشدید بیماری شان می شود. افراد مبتلا به پورفیری هم به دلیل واکنشی که نسبت به لیزر نشان می دهند، باید دور این روش درمانی را برای رفع موهای زائد خود خط بکشند. افرادی هم که باتری در قلب خود کار گذاشته اند باید قبل از لیزر، پزشک خود را در جریان بگذارند و معمولا از انجام لیزر موهای زائد منع میشوند.

اگر فردی مشکل هورمونی نداشته باشد و زیر نظر متخصص پوست و مو و با دستگاه لیزر موهای زائد خود را انجام دهد، باید بعد از جلسه اول حدود 70 درصد و بعد از جلسه دوم هم حدود 90 درصد از موهای زائد رفع شود. بالای 95 درصد از موهای زائد این افراد در جلسه های سوم و چهارم از بین می رود و تنها موارد و افراد خاصی هستند که به بیش از 6 جلسه لیزر نیاز دارند.

اگر علت وجود موهای زائد، هورمونی نباشد، این موها تا سال ها رشد نمی کنند و شاید بعد از این مدت، یکی- دو جلسه لیزر برای از بین بردن موهایی که رشد مجدد داشته اند، نیاز باشد.

حداقل ۳ هفته قبل از درمان از برنزه کردن با آفتاب و یا دستگاه سولاریوم خودداری کنید. پوست ناحیه تحت درمان نباید به واسطه آفتاب یا دارو برنزه و یا آفتاب، سوخته باشد، اگر به طور واضح برنزه هستید بهتر است لیزر انجام ندهید.

حداقل ۶ هفته قبل از کندن مو بوسیله موم و الکترولیز خودداری کنید اما تراشیدن با تیغ ویا کرم های موبربلامانع است.

روز قبل درمان محل را بتراشید به نحوی که یک میلیمتر از مو بیرون باشد. درصورتی که بیمارسابقه تب خال دارد مصرف دارو را شروع کنید.

در حین درمان و یک هفته بعد از لیزر الکساندرایت نابلکس از تماس مستقیم با آفتاب خودداری و از ضد آفتاب استفاده نمائید.

در روز درمان استفاده از لوازم آرایشی مجاز نیست.

بعد از انجام لیزر موهای زائد موارد زیر را رعایت کنید:

قرار دادن کیسه یخ :درد و تورم را کم میکند.

تجویز دارو ی ضد درد :معمولا نیاز به تجویز دارو ضد درد نیست مگر آنکه منطقه وسیعی مورد درمان قرار گیرد.

تجویز آنتی بیوتیک یا داروی ضد ویروس پرفیلاکتیک.

تجویز آنتی بیوتیک موضعی :در صورتی که اپیدرم آسیب دیده باشد ،باید آنتی بیوتک موضعی دوبار د روز استعمال شود .

تجویز کرم های استروئیدی ضعیف :برای کاهش تورم و اریتم بکار میرود .

پرهیز از تروما نظیر خراشیدن محل

پرهیز از نور خورشید:استفاده از ضد آفتاب

استفاده از لوازم آرایشی در روز بعد، مگر در صورت ایجاد تاول یا کراست استفاده نشود.

بهترین لیزر برای رفع موهای زائد

یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه های لیزر دنیا برای رفع موهای زائد، لیزر الکساندریت نابلکس است، از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه فوق العاده قابلیت تنظیم طول موج و میزان انرژی مورد نیاز برای درمان انواع مختلف مو و پوست است. در میان روش های موجود در دنیا برای از بین بردن موهای زائد، این دستگاه دارای بیشترین کارایی و کمترین خطر است.

لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت برای طولانی مدت باقی خواهد ماند و هیچ عوارضی ندارد و انتظارات بیمار را برآورده میکند. لیزر آلکساندرایت در میان انواع لیزرهایی که در بازار موجود است، بیشترین تاثیر را برای از بین بردن موهای تیره و ضخیم دارد، با داشتن این ویژگی بارز لیزر آلکساندرایت برای نژاد ایرانیان مناسب است.

عوارض از بین بردن موهای زائد با لیزر عبارتند از:

با توجه به رنگ پوست، نتیجه انجام لیزر متفاوت خواهد بود و در واقع میزان اثربخشی آن به رنگ پوست فرد بستگی دارد. هم چنین نمی‌توان از التهاب احتمالی و خفیف پوست جلوگیری کرد. حتما سعی نمایید ارائه خدمات لیزری برای درمان موهای زائد خود را زیر نظر متخصص پوست و مو انجام بدهید .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.